شناسهٔ خبر: 68975628 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

همراهی نمایندگان استان همدان با استاندار جدید

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نمایندگان استان همدان اهل سیاسی‌بازی و سیاسی‌کاری نیستیم گفت: مجمع نمایندگان همدان با انتخاب استاندار جدید همدان موافق بودند و بر گزینه های خود اصرار نکردند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: علی اکبر رنجبرزاده شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان گفت: رمز پیروزی و موفقیت ولایتمداری است و پذیرش خدا و پیامبر و پیروی از کسانی که دین مدار هستند ما را تا به اینجا رسانده که توانستیم در دنیا افتخار کنیم که این ملت رشید ۴۵ سال مقاومت کرد.

به گزارش تسنیم، وی بیان کرد: آمریکا به سطوح آمده و نگاه تمام سیاستمداران آمریکایی، صهیونیست‌ها و تمام استکبار جهانی به ایران است رمز پیروزی و ماندگاری ملت ایران پیروی از ولایت فقیه است که اگر نبود بدون شک از این کشور چیزی باقی نمانده بود.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران و دانشمندان عرصه هوافضا که دل مسلمانان جهان را خوشحال کردند افزود: نمی‌خواهیم به هر قیمتی بمانیم آمده‌ایم تا در مسیر "به سوی خداوند" زندگی کنیم و رضایت خالق را کسب کنیم.

رنجبرزاده گفت: قاسمی فرزاد؛ استاندار فرهیخته، انسانی دلسوز، با ایمان و پیگیر بود و تلاش‌های خود را به کار بست تا مشکلات استان از جمله مشکل بحران آب را حل کند و با تیم خود و مسئولان استان رضایت را کسب کردند.

وی عنوان کرد: معتقد هستم هر کسی مسئولیتی می‌پذیرد تلاش می‌کند تا این بوستانش باطراوت و بانشاط باشد و بر این اساس از طرف نمایندگان استان قدردانی می‌کنم و به عنوان شهروند همدانی به تمام نمایندگان همدان که در سطوح بالا در مجلس فعال هستند افتخار می‌کنم ضمن اینکه عقلانیت در مجموعه بالاست. 

نماینده مردم اسدآباد و رییس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح نحوه انتخاب استاندار جدید همدان گفت: وزیر کشور به نمایندگان استان اعلام کردند که دو سه نفر برای جایگاه استاندار مطرح و معرفی شود، ما تلاش کردیم تا گزینه‌های بومی استان را در حد چند نفر معرفی کردیم و یک نفر در وزارت که رئیس کارگروه انتصاب استانداران بود گفتند شخص دیگری هم داریم که بومی همدان نیست، ولی می‌تواند استان همدان را مدیریت کرده و به سرانجام برساند و با دقت بالا مسیر را به نتیجه مطلوب برساند و به دوستان گزارش دادیم و جمع بندی شد، ولی اینکه اصرار کنیم و مسیر را به سمتی که خودمان می‌خواهیم ببریم این کار را بر اساس منویات رهبری انجام ندادیم و نمی‌کنیم بلکه مصلحت استان در این است که عقلای استان به این جمع بندی رسیده که آقای ملانوری به عنوان برترین و مناسب‌ترین گزینه برای استان است و استان‌های مختلفی طالب حضور ایشان بودند.

رنجبر زاده بیان کرد: ضمن تقدیر و تشکر وافر از آقای قاسمی فرزاد و تیم همراهش که هرچه باید را در طبق اخلاص گذاشتند باید بگویم آقای ملانوری می‌تواند پیشرفت استان را با سرعت انجام دهد و از ایشان می‌خواهیم استان را به سمت تعالی هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان استان دغدغه خدمت به مردم دارند افزود: ما نیز از استاندار تقاضا داریم که درمورد مسائل هرجا نیاز به تعامل داشتند وارد شوند چرا که مسائل دیگر از ما نمایندگان گذشته و همه باید دست به دست هم داده تا استان را به ویژه در مسائل اقتصادی و معیشتی و اشتغال که نیاز اساسی و اصولی امروز استان است متحول کنیم.

نماینده مردم اسدآباد و رییس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خداوند می‌فرماید کسانی که جهاد کنند آن‌ها را به موفقیت می‌رسانم و نگاه مخلوقین پروردگار به مسئولان است و باید همه نیت‌ها را خالص برای خدا داشته باشیم.

رنجبرزاده گفت: مجموعه نمایندگان استان اهل سیاسی بازی و سیاسی کاری نیستیم و همه برای اعتلای استان با استاندار جدید همکاری خواهیم کرد، اکنون کسی در همدان سنگ لای چرخ نمی‌گذارد.

نظر شما