شناسهٔ خبر: 68975199 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

شاسی‌بلندها و SUV ها امروزه محبوبیت زیادی در جهان پیدا کرده و افراد زیادی به سمت خرید این خودروها به جای خودروهای سدان می‌روند.

صاحب‌خبر -

امیرمسعود عابدین_ با افزایش محبوبیت و استقبال از خرید خودروهای شاسی‌بلند، بسیاری از خودروسازان به این سمت رفته‌اند که روی این سگمنت تمرکز زیادی داشته باشند. این خودروها دارای فضایی جادار و بزرگ بوده و راحتی سرنشینان را فراهم می‌کنند. در حال حاضر خودروهایی در بازار وجود دارند که فضایی جادار و مناسب را فراهم کرده و بیشترین فضای سر و پای ترکیبی ردیف جلو را ارائه می‌دهند.

۱۰. فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۳٫۹ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۴ با وجود ارتفاع کوتاه‌تر نسبت به اکثر مدل‌های موجود در این لیست، با داشتن فضای سر و پای ترکیبی نزدیک به ۸۴ اینچ برای ردیف جلو، عملکرد خوبی دارد. این خودرو همچنین به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع خودکار و شیشه تا شو درب عقب مجهز شده است. گزینه‌هایی مانند گرمکن فرمان و روکش چرمی و تنظیم برقی صندلی راننده قطعاً راحتی را افزایش می‌دهند.

۹. سوبارو فارستر ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۴٫۵ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

سوبارو فارستر به دلیل سیستم استاندارد AWD خود و فاصله از زمین مطلوب شهرت دارد. این SUV فضای قابل توجهی در ردیف جلو و یک محفظه بار بزرگ ارائه می‌دهد. هر فارستر با سیستم تهویه مطبوع خودکار ارائه می‌شود. گرمکن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، روکش چرمی و غیره نیز در دسترس هستند.

۸. هیوندای سانتافه ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۵٫۵ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ در این لیست با یک طراحی زاویه‌دار و عجیب، ‌ متمایز از سایر SUV های این لیست است. سانتافه جدید دارای ۴۲ اینچ فضای پای ردیف دوم بوده و مجهز به روکش چرمی، صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم همراه با تنظیم برقی و نورپردازی محیطی است.

۷. لینکلن نویگیتور ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۵٫۷ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

لینکلن نویگیتور ۲۰۲۴ و هم‌تای کشیده‌تر آن یعنی نویگیتور L، در بخش SUV های غول‌پیکر قرار دارند. هر دو مدل نزدیک به ۸۶ اینچ فضای ردیف جلو دارند و امکاناتی مانند گرمکن و سردکن برای دو ردیف اول و سیستم تهویه مطبوع سه منطقه‌ای خودکار ارائه می‌شوند.

به راحتی و آسایش بیشتری نیاز دارید؟ جدیدترین مدل نویگیتور امکانات خوبی مانند تنظیم برقی صندلی‌های ردیف سوم و گرمکن فرمان وجود دارد. تنظیم برقی صندلی‌های جلو در ۳۰ حالت همراه با عملکرد ماساژ، حداکثر راحتی سرنشین را فراهم می‌کنند.

۶. فورد اکسپدیشن ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۵٫۹ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

فورد اکسپدیشن ۲۰۲۴، پسرعموی لینکلن نویگیتور، در معیار فضای ردیف اول و فضای بار کلی، از همتای لوکس‌تر خود بهتر است. اکسپدیشن به امکاناتی مانند تنظیم برقی صندلی راننده و سیستم تهویه مطبوع سه‌منطقه‌ای مجهز شده است. دمپرهای تطبیقی موجود راحتی را در قالب یک سواری نرم اضافه می‌کنند.

۵. فورد برانکو ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۶٫۴ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

فورد برانکو ۲۰۲۴ علاوه‌بر اینکه از قابلیت‌های آفرودی بسیاری بهره‌مند است، فضای جاداری را در ردیف جلو ارائه می‌دهد. برانکو با امکاناتی مانند تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های جلو همراه با روکش چرمی، استارت از راه دور و سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای عرضه می‌شود.

۴. نیسان پت‌فایندر ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۶٫۶ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

زمانی که صحبت از راحتی می‌شود، نیسان پت‌فایندر ۲۰۲۴ وارد عرصه می‌شود. در مورد امکانات راحتی، پت‌فایندر با سیستم تهویه مطبوع خودکار سه منطقه‌ای و درب صندوق عقب برقی عرضه می‌شود. در تریم های بالاتر، سطح لوکس بودن و راحتی با گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب و گرمکن فرمان ارائه می‌شوند.

۳. شورولت تاهو ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۶٫۸ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

شورولت تاهو ۲۰۲۴ یکی از شش SUV جنرال موتور است که ۸۶٫۸ اینچ فضای ردیف اول را ارائه می‌دهد و شامل شورولت سوبربن، جی‌ام سی یوکان و کادیلاک اسکلید می‌شود. همه این خودروها SUV های بسیار راحتی هستند، اما به منظور تنوع و مقرون به صرفه بودن، فقط شورولت تاهو در این لیست قرار دارد. این خودرو یکی از معدود SUV هایی است که می‌تواند ۹ سرنشین را به راحتی جای دهد.

با ویژگی‌های استاندارد مانند سیستم‌های تهویه مطبوع سه منطقه‌ای و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، این خودرو بسیار خوب و قابل توجه است.

۲. بیوک Enclave ۲۰۲۴

فضای سر و پای کل: ۸۶٫۹ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

بیوک Enclave ۲۰۲۴ بخشی از یک سه گانه SUV های جنرال موتور است که راحتی و لوکس را بسیار بالا می‌برد. بیوک Enclave لوکس‌ترین شاسی‌بلند در بین این سه خودرو هستند.

همه Enclave های جدید با یک در عقب برقی، روکش چرمی و گرمکن فرمان و گرمکن صندلی‌های جلو ارائه می‌شوند.

۱. جی‌ام سی هامر EV

فضای سر و پای کل: ۸۸٫۱ اینچ

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

جی‌ام سی هامر EV تاج راحت‌ترین SUV در سال ۲۰۲۴ را دریافت کرد. این خودرو با ردیف جلو بسیار جادار است و با حداکثر قدرت ۸۳۰ اسب بخاری در دسترس است. از نظر راحتی، هامر EV با فناوری رانندگی سوپرکروز نیز عرضه می‌شود.

منبع: hotcars

۵۸۳۲۲

جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان جادارترین شاسی‌بلندهای جهان

نظر شما