شناسهٔ خبر: 68973970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

در تمامی فاکتورها از تیم سپهر صدرا بهتر بودیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با ارزیابی‌ها اعلام می‌کنم که در تمامی فاکتورها از تیم سپهر صدرا از مشهد بهتر بودیم و با ارائه بازی خوب توانستیم سه بر صفر نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عبدالرضا علیزاده امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ پس از برد تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم سپهرصدرا مشهد در هفته اول لیگ برتر فصل ۱۴۰۳ اظهار کرد: امروز شاهد بازی خیلی خوب از بازیکنان تیم شهرداری بودیم.

وی افزود: با ارزیابی‌ها اعلام می‌کنم که در تمامی فاکتورها از تیم مشهد بهتر بودیم و توانستیم سه بر صفر بازی را به نفع خود تمام کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: این دیدار اولین بازی بود و شرایط در آن نیز سخت بود اما شاهد ارائه بازی منظم و خوب از بازیکنان بودیم.

علیزاده با توجه به روند ثبت قراردادها ادامه داد: ما در دقیقه ۹۰ و نیم ساعت قبل بازی توانستیم قراردادهای خود را ثبت کنیم و وارد لیگ شویم و از فدراسیون، هیأت والیبال ارومیه و ورزش و جوانان جهت مساعدت در این خصوص قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: این تیم متعلق به کل ایران بوده و از هواداران نیز نهایت تشکر را دارم.

امیر حسینی سرمربی تیم والیبال سپهرصدرا مشهد نیز در پایان بازی این با شهرداری ارومیه اظهار کرد: برد تیم شهرداری تبریک می‌گویم، چرا که بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: شهرداری تیمی است که تمرین زیادی کرده بود اما در مقابل تیم ما خیلی دیر تشکیل شده و تمریناتمان خیلی کم بود.

سرمربی تیم سپهرصدرا مشهد گفت: ما حتی قبل از این دیدار، بازی تدارکاتی نداشته‌ایم و این اولین بازی ما پس از تشکیل تیم است.

حسینی ادامه داد: از عملکرد بازیکنان راضی هستم و امیدوارم نقاط ضعفی را که داشتیم بتوانیم پوشش دهیم.

نظر شما