شناسهٔ خبر: 68973861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حمایت نماینده ویژه پوتین از حمله موشکی ایران به اسرائیل در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی/ لاورنتی‌اف: اسرائیل از بسیاری خطوط قرمز عبور کرده است

نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:‌ امیدواریم که پاسخ ایران اقدام هوشیارکننده ای برای اسرائیل باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لاورنتی اف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه روز چهارشنبه با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.

بنابر روایت ایرنا، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه در این دیدار با اشاره به حمله موشکی ایران به اسرائیل، گفت: امیدواریم که پاسخ ایران اقدام هوشیارکننده ای برای اسرائیل باشد.

لاورنتی اف همچنین افزود: اسرائیل از بسیاری خطوط قرمز عبور کرده است.

وی با اشاره به اقدام اسرائیل در به شهادت رساندن دبیر کل فقید حزب الله در لبنان و اسماعیل هنیه در تهران گفت: امیدواریم پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران اقدام هوشیار کننده ای برای اسرائیل باشد.

لاورنتی اف همچنین گزارشی از ارزیابی طرف روس درباره وضعیت منطقه ارائه کرد و در ادامه اتفاقات اخیر در منطقه به ویژه در غزه و لبنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۲۹۲۱۸

نظر شما