شناسهٔ خبر: 68970576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه گچساران

وعده صادق ۲ پوشالی بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی را نشان داد

گچساران- ایرنا- امام جمعه گچساران گفت: عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ سپاه اقتدار و ادعاهای پوشالی صهیونیست ها را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز چهارشنبه در همایش بازنشستگان سپاه در گچساران ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله افزود: سید حسن نصرالله مؤثر در محور مقاومت بودند و ایشان امین امامین انقلاب بودند.

وی تصریح کرد: دشمن بهترین‌ها را به شهادت می‌رساند آن‌هم افرادی را که برای دفاع از مظلوم و برای مبارزه با ظالم جهاد می‌کنند لذا شهادت به ما یاد می‌دهد که سازش در برابر دشمن چقدر هزینه دارد و راه را برای تنبیه دشمن هموار می‌کند.

هاشمی منش ادامه داد: شب گذشته نیروی مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق ۲ نشان دادند که خویشتن‌داری و صبوری هم حدی دارد و این حرکت تنها یک گوشمالی بود و اگر صهیونیست‌ها بخواهند حرکت دیگری را آغاز کنند مطمئن باشند که تلاویو با موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران زیرورو خواهد شد.

وعده صادق ۲ پوشالی بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی را نشان داد

امام‌جمعه گچساران گفت: جهان به‌درستی مشاهده کرد که گنبد به‌ظاهر آهنین و پوشالی صهیونیست‌ها هیچ یاری مقابله با اراده پولادین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد چراکه جمهوری اسلامی همواره در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم در خط مقدم بوده و هیچ‌وقت ملت و دولت ما از این آرمان بزرگ فاصله نخواهد گرفت.

هاشمی منش تصریح کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌وقت دنبال جنگ‌طلبی و ناامنی در منطقه نبوده و همواره هم دفاع کرده است اگرچه ملت بزرگ ایران اسلامی هشت سال دفاع مقدس را تجربه کرده و دارای تجربه‌های گران‌سنگی است.

وعده صادق ۲ پوشالی بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی را نشان داد

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این همایش گفت: شما وابستگان سپاه در دوران دفاع مقدس به‌فرمان حضرت امام (ره) به مجاهدت درراه خدا قدم برداشتیم و امروز مانند پیامبر در میان امت هدایتگری می‌کنید و مسیر شما برای همه قابل‌تجلیل است درحالی‌که امروز تجارب خودتان از دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز باید تبیین کنید.

همایش انس و الفت وابستگان سپاه نواحی گچساران و باشت باهدف پیوند و الفت بین خانواده معزز بازنشستگان سپاه، در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

نظر شما