شناسهٔ خبر: 68969243 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستگیری ۲ تن از سارقان زورگیر در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ تن از سارقان زورگیر در جنوب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار کارآگاه «علی ولی‌پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری از یکی از شهروندان و دریافت شکایت از شاکی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی دریافتند؛ سرقت تلفن همراه و دیگر اموال با ارزش شهروندان توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی مشکی رنگ صورت می‌گرفته و وقوع چندین فقره سرقت دیگر با همین شیوه و شگرد نیز مشاهده شد به همین خاطر موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم مبازره با سرقت بعنف پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در ادامه اکیپی از کارآگاهان مجرب این پایگاه به محل سرقت اعزام، تحقیقات میدانی انجام شد و با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم پس از چند مرحله تحقیقات گسترده در نهایت موفق شدند مخفیگاه یکی از متهمان را در محدوده «خاوران» تهران شناسایی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از متهمان را دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی به همراه موتورسیکلتی که با آن مرتکب سرقت می‌شدند انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه از متهم پس از انتقال به مقر پلیس به سرقت به شیوه زورگیری با همکاری همدستش اعتراف کرد، عنوان کرد: در ادامه بررسی‌های پلیسی متهم دوم پرونده نیز دستگیر و به مقر پلیس انقتال یافت.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شدند، اما در ادامه با توجه به مستندات و شواهد موجود، متهمان ناگزیر لب به اعتراف گشودند و به تعداد ۲۰ فقره سرقت گوشی موبایل و اموال با ارزش از قبیل طلا اقرار کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما