شناسهٔ خبر: 68968802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تولید محتوای مناسب برای روایت اول ضروری است/ هیئت‌های مذهبی به تبیین خط سید مقاومت بپردازند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تولید محتوای مناسب برای بیان روایت اول در فضای حقیقی و مجازی ضروری است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، صبح چهارشنبه ۱۱ مهر در همایش راه نصرالله که با هدف تبیین خط سید مقاومت و با حضور ائمه جماعات ادارات، مساجد و سر شبکه‌های تبلیغی برگزار شد، گفت: مهم‌ترین کار دشمن در جنگ ترکیبی اقدام برای جنگ شناختی در فضای رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه در بحث مواجه با دشمن باید همواره ثبات قدم داشته باشیم و در عرصه‌های مختلف باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم، گفت: تأخیر در پاسخ به اقدامات اسرائیل یک کار تاکتیکی بود تا در زمان مناسب این پاسخ کوبنده در قالب وعده صادق ۲ داده شود.

سالاری مکی با بیان اینکه امروز به گفتمان ترکیبی نیاز داریم و باید هیئت‌های مذهبی به تبیین خط سید مقاومت بپردازند، گفت: باید تلاش کنیم تا برای روایت اول در فضای حقیقی و مجازی به خوبی تولید محتوا کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ابزار ما در تبیین و گفتمان مقاومت قرآن کریم است، اظهار کرد: در گفتمان مقاومت باید به جریان تبلیغی و تولید محتوا بیش از گذشته توجه داشته باشیم.

سالاری مکی خاطرنشان کرد: حضور مردم استان در اعتکاف و پیاده روی اربعین نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته که نتیجه تبیین درست است.

انتهای پیام

نظر شما