شناسهٔ خبر: 68968600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در ۶ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

تماس ۹۹ هزار از شهروندان با سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز

بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز مجموع تماس‌های دریافتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در شش ماهه نخست سال‌جاری ۹۹ هزار و ۶۶ تماس بوده است که ۶۲٫۲۳ درصد مربوط به درخواست‌های شهروندی و ۳۷٫۷۷ درصد مربوط به راهنمایی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: مجموع تماس‌های دریافتی مرکز ۱۳۷ در شش ماهه نخست سال‌جاری ۹۹ هزار و ۶۶ تماس بوده است که ۶۲٫۲۳ درصد مربوط به درخواست‌های شهروندی و ۳۷٫۷۷ درصد مربوط به راهنمایی بوده است.

بنابراین گزارش، سازمان مدیریت پسماند اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و شهرداری مناطق ۱، ۴ و ۱۰ شیراز بیشترین درصد تماس حوزه‌های اجرایی با بیشترین مطالبه مردمی را داشته‌اند که درصد آن‌ها به ترتیب ۲۳٫۵، ۱۰٫۸۶، ۷٫۲۳، ۶٫۶ و ۶٫۰۷ است.

نظافت معابر، مرمت آسفالت، سد معبر بارفروش، ساخت‌وساز غیرمجاز، ترکیدگی لوله آب، بارگیری زباله، سد معبر واحد صنفی، کیفیت آبیاری، سد معبر دست فروش و انتظار برای خط اتوبوس نیز اولویت پرتکرار شهروندان برحسب درصد تماس شهروندان بوده است که این درصد به ترتیب ۸٫۲۱، ۴٫۸۳، ۴٫۸، ۳٫۴۶، ۳٫۴۴، ۳٫۱۵، ۲٫۷۸، ۲٫۶۶، ۲٫۵۶ و ۲٫۵۳ بوده است.

نظر شما