شناسهٔ خبر: 68963571 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زعفران «بدیعی» از بسته بندی انفرادی تا صادرات به ۳۰ کشور

مجموعه بدیعی مدعی است که محصولات آن، امتیازهایی از جمله، کیفیت عالی با قیمتی جذاب، بسته‌بندی با تجهیزات مدرن ،طیف گسترده ای که دائما به روز ‌می‌شود و بسته بندی انفرادی دارا است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا؛ مجموعه تولیدی بدیعی با بهره‌گیری از استراتژی توسعه بازار توانسته است خود را به عنوان برند مطرح تولید زعفران در بازارهای بین‌المللی معرفی کند.

زعفران بدیعی که از سال ۱۳۹۷ در شهرک صنعتی خراسان فعالیت خود را آغاز کرده است با تأمین مواد اولیه از مزارع نسبت به تولید کیفی اقدام ‌می‌کند.در طول نزدیک به یک دهه فعالیت، کیفیت تولیدات به حدی بوده است که صادرات به ۳۰ کشور از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس، چین، هند و کشورهای اروپایی انجام ‌می‌شود. این شرکت که در بازار داخلی هم در خرده فروشی و هم در بخشHORECA خود را پیشرو ‌می‌داند، استانداردهایی از جمله ISO ۹۰۰۱، ISO ۲۲۰۰۰ و ISO ۱۴۰۰۰ را در محصولات رعایت ‌می‌کند.

مجموعه بدیعی مدعی است که محصولات آن، امتیازهایی از جمله، کیفیت عالی با قیمتی جذاب، بسته‌بندی با تجهیزات مدرن ،طیف گسترده ای که دائما به روز ‌می‌شود و بسته بندی انفرادی دارا است.

 این مجموعه که صادرکننده نمونه ملی در سال ۱۳۹۷ است، مأموریت اصلی خود را ارائه محصولات غذایی سالم، خوش طعم، مغذی و با قیمت رقابتی با استفاده از آخرین فناوری در فرآوری مواد غذایی و مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی، برآوردن انتظارات ذینفعان وجذب و دستیابی به وفاداری مشتری با محصولات و خدمات با ارزش بالاقرار داده است.

همچنین رسیدن به استانداردهای بین المللی و پخش بهترین زعفران مأموریتی است که موجب شده زعفران بدیعی را در مدت نه چندان بلند فعالیت خود به یکی از تولیدکننده‌های موفق کشور تبدیل کند. امروز در بسیاری از کشورهای دنیا برند بدیعی شناخته شده و محصولات آن مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما