شناسهٔ خبر: 68963167 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نصیرپور: بمباران دیشب پاسخ تجاوزات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی بود

امیررضا قشقایی

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام دیشب لشکریان حزب الله موجب آرامش مجاهدان و مردم شد و به رژیم صهیونسیتی اعلام می‌کنم این عملیات برداشتن درب قلعه خیبر بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجید نصیرپور در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس تاکید کرد: تشکر می‌کنم از رهبری معظم انقلاب به جهت حسن تدبیر و اقدامات راهبردی که در روزهای اخیر و شب گذشته اتفاق افتاد و یاد می‌کنم از امام و شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و همه آنانی که خون پاکشان را در جهت حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند و یاد می‌کنم از شهدای گردان‌های تخریب لشکر ۲۷ و تخریب لشکر عاشورا.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام دیشب لشکریان حزب الله موجب آرامش مجاهدان و مردم شد و به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم این عملیات برداشتن درب قلعه خیبر بود و اگر دست از پا خطا کنند تمام مجاهدین ما در تمام عرصه‌های آن رژیم غاصب حاضر خواهند شد و انتقام خون شهدا را در میدان می‌گیرند. این بمباران پاسخ تجاوزات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی بود و تاکید می‌کنم در آغاز راه هستیم.

نصیرپور تاکید کرد: توجیهات ناترازی‌ها در حوزه برق و بنزین و احتمالاً در ماه‌های عادی در حوزه گاز قابل پذیرش نیست و باید تدبیر لازم اتفاق بیفتد. این ناترازی‌ها خسارت گسترده‌ای به کشاورزان و دامداران و صاحبان صنایع وارد کرده است. درباره آموزش و پرورش تاکید می‌کنم تکلیف همه مرتبطان با این وزارتخانه را معلوم کنند و حتماً در نظام گزینش معلمان تجدید نظر کنند. چراکه با این روش  به جز ناامیدی در جوانان دستاورد دیگری را در پیش نخواهیم داشت.

انتهای پیام

نظر شما