شناسهٔ خبر: 68962699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر ورزش: گنبد آهنین آبکشی بیش نیست/کار ویژه‌ای را در بحث ورزشگاه‌ها آغاز کردیم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: عملیات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران نشان داد که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی آبکشی بیش نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد دنیامالی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ما دیشب اثبات کردیم که گنبد آهنین آنها آبکشی بیش نیست و موفق شدیم به رژیم صهیونیستی نشان دهیم که اگر شرارت‌های دیگر انجام دهند حتما پاسخ محکم‌تری خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص ورزشگاه‌های کشور نیز گفت: در بحث ورزشگاه‌ها مطالباتی مردم دارند که مطالبات، درستی است و با یک انباشتگی در بحث نگهداشت ورزشگاه‌ها مواجه بودیم. به هر حال از زمانی که من شروع به کار کردم که حدود ۴۰ روز گذشته، یک کار ویژه‌ای را سامان دادیم و مردم مطمئن باشند که ما به زودی، شرایط ورزشگاه‌ها را از لحاظ نور، سکو و حتی چمن را به یک سرانجام خوبی خواهیم رساند.

دنیامالی تصریح کرد: در مورد ورزشگاه آزادی هم به سرعت و به صورت سه شیف کار می‌کنیم و ان‌شالله تا پایان پاییز ورزشگاه آزادی در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در بحث استان‌ها هم به لیگ برتر و هم به لیگ دسته یک توجه داریم. طی توافقی که با وزیر کشور داشتیم استاندارها را مسئول نظارت و تامین منابع لازم برای ورزشگاه‌هایی که در آن لیگ برتر و دسته می‌شود کردیم و آنها مسئول بازسازی و آماده‌سازی ورزشگاه‌ها خواهند بود.

وی در خصوص وام ازدواج و اشتغال جوانان نیز گفت: در مورد وام ازدواج و اشتغال نشست‌هایی با رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی داشتیم و سامانه مربوطه باز شده و ان‌شالله به زودی وام‌های ازدواج و اشتغال را پرداخت خواهیم کرد.

نظر شما