شناسهٔ خبر: 68960820 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نورنیوز | لینک خبر

کنعانی: اقدام ماجراجویانه علیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند

ناصر کنعانی گفت: ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند. هیچ اقدام ماجراجویانه و نسنجیده ای علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

نورنیوز-گروه سیاسی: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی که در حساب شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، نوشت: مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی ایران در مقابل متجاوزان متوهّم و خیره سر، قاطع و محکم عمل کردیم.

او افزود: توانایی، شجاعت، قدرت و اقتدار دفاعی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در رأس آنها حکمت، درایت و صلابت فرماندهی معظم کل قوا، موجب فخر و اعتزاز همه ایرانیان است.

کنعانی خاطرنشان کرد: به ثبات و امنیت منطقه پایبندیم و در مقابل متجاوزان سخت عمل خواهیم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ادامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند جمهوری اسلامی ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند.

کنعانی همچنین تصریح کرد: هیچ اقدام ماجراجویانه و نسنجیده ای علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

او بیان داشت: یکبار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد.

سخنگوی وزارت امورخارجه در انتها عنوان داشت: چهره آینده منطقه و غرب آسیا را صاحبان منطقه و ملت‌های اصیل و ریشه دار آن ترسیم خواهند کرد، نه اشغالگران و متجاوزان بی ریشه و بی هویت

طبق این گزارش وشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.


نورنیوز

نظر شما