شناسهٔ خبر: 68960813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

بهره‌برداری از مدرسه ۳ کلاسه در روستای چنارک بخش رضویه

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در چارچوب پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» یک مدرسه سه کلاسه در روستای چنارک بخش رضویه را افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، سه‌شنبه ۱۰ مهر در قالب پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» با حضور محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، از مدرسه سه کلاسه روستای چنارک در بخش رضویه بهره‌برداری به عمل آمد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و به خصوص شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: وعده الهی بر آن است؛ این دین خواهد ماند و پرچم به دست کسی خواهد رسید که دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد. لذا این اعتقاد تمام ادیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نهضت مدرسه‌سازی را شکل دادیم و در آستانه یک سالگی پویش «سه‌شنبه‌های افتتاح» هستیم، افزود: هم‌اکنون ۲۰ مدرسه جدید ۱۲ کلاسه تحت عنوان این پویش در شرف افتتاح هستند و طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

گفتنی است؛ آموزشگاه متوسطه اول سه کلاسه شهید محمد پروال روستای چنارک در بخش رضویه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

لازم به ذکر است؛ ۶۰ درصد اعتبار ساخت این واحد آموزشی توسط اداره کل نوسازی، ‌ توسعه و تجهیز مدارس استان و ۴۰ درصد اعتبار دیگر توسط خیر گرانقدر هزینه شده است.

شایان ذکر است؛ معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در حاشیه این مراسم با توجه به مطالبه مردم روستای چنارک، دستورات مقتضی لازم را به معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مشهد و بخشدار رضویه برای آسفالت معابر تا دو ماه آینده صادر کرد.

نظر شما