شناسهٔ خبر: 68960083 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمله موشکی جدید حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- منابع خبری از حمله موشکی حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی و انتقال نظامیان زخمی با بالگرد خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی را در پادگان «شومیرا» را با چندین موشک هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است که این موشک ها به هدف خود اصابت کرده اند.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین و همچنین دفاع از لبنان و ملت آن امروز ساعت ۷:۲۰ دقیقه صبح تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «شتولا» را با ۲ فروند موشک «برکان» هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در این چارچوب ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح نیز یک گروه پیاده نظامی بزرگ صهیونیستی را در شهرک «مسکفعام» با موشک و راکت هدف قرار داد.

همچنین برخی منابع صهیونیستی گزارش دادند که نیروهایی از ارتش رژیم صهیونیستی در یک کمین در جنوب لبنان گرفتار شده اند.

این منابع افزودند که در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین نیز تعداد زیادی از صهیونیست ها زخمی شدند و نیروهای امداد در حال انتقال آن ها با دست‌کم ۴ بالگرد هستند.

برخی منابع دیگر هم در این باره گزارش دادند که یک بالگرد نظامی صهیونیستی در بیمارستان «رمبام» واقع در حیفا فرود آمده است.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز ساعت ۶:۰۰ مناطق الخیام، کفرکلا و سهل مرجعیون در لبنان را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

نظر شما