شناسهٔ خبر: 68957685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

اگر خطایی از رژیم اسراییل سر بزند، پاسخ بعدی کوبنده‌تر خواهد بود

لیلا تات

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران یک روز عملیات وعده صادق و این بار عملیات سهمگین و موفق دیگری علیه رژیم اسراییل انجام داد و اگر از دشمن صهیونیستی خطایی سر بزند حتما عملیاتی با شدت بیشتر و موفقیت آمیز خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

«علی خزایی» شامگاه سه شنبه ۱۰ مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران پس از حملات غرور آفرین و عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران علیه صهیونیست های کودک کش و جنایتکار، بیان کرد: توان دفاعی محور مقاومت درخدمت آرمان مقدس فلسطین، آزادی قدس شریف و آزادی تمام مردم مظلوم وستم دیده دنیا با هر دین و نژاد و هر قومیتی است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران افتخار می کند، پس از پیروزی انقلاب به لطف خداوند با راهنمایی امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهنمودهای امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در قله های افتخار حاضر شد.

وی تصریح کرد: ما از نظر راهبردی بر این اعتقادیم که باید در کنار محور مقاومت تا آزادی قدس شریف ایستاد؛ ولی برحسب نوع تهدیدات، تاکتیک نیز تغییر می‌کند.

وی افزود: یک روز عملیات وعده صادق یک و روز دیگر این عملیات موفق صورت می گیرد و اگر از دشمن صهیونیستی غلطی سر بزند حتما عملیات دیگری به همین شکل موفقیت آمیز خواهیم داشت.

خزایی گفت: همه مسلمانان در غرب آسیا از این موشک باران استقبال کردند و همه شاهدبودیم این حمایت همه جانبه مردم در کنار قدرت دفاعی و نظامی محور مقاومت می درخشد.

انتهای پیام

نظر شما