شناسهٔ خبر: 68957455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با دو پاس گل و یک گل مقابل نماینده صربستان

موشک بازی مهدی طارمی با پیراهن اینترمیلان ( ویدیو)

با دو پاس گل و یک گل مقابل نماینده صربستان مهدی طارمی یک شب رویایی را در سن سیرو با پیراهن اینترمیلان پشت سر گذاشت و بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم اینتر ایتالیا در چارچوب هفته دوم دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۵ امشب (۱۰مهر) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سن سیرو مقابل ستاره سرخ قرار گرفت. 

اینزاگی که برای این دیدار بر خلاف دو بازی گذشته تیمش ترجیح داد از ابتدای بازی مهدی طارمی را به زمین بفرستد، لژیونر ایرانی نراتزوری پاسخ اعتماد سرمربی خود را داد و روی سه گل از چهار گل تیمش تأثیرگذاری مستقیم داشت.

طارمی در هفته اول لیگ قهرمانان و در بازی مهم مقابل ‏منچسترسیتی هم از ابتدا به میدان رفت و بازی خوبی هم به نمایش گذاشت اما موفق به ثبت گل و پاس گلی نشد. 

او بعد از بازی با سیتی در دربی میلان نیمکت‌نشین بود و هفته گذشته مقابل ‏اودینزه نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. 

او حالا در جریان پیروزی تیمش برابر ستاره سرخ در دو صحنه از مدافعان حریف توپ‌گیری کرد و به شکلی ویژه پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرد.

ستاره ایرانی اینترمیلان در دقیقه 57 با توپ ربایی از بازیکن ستاره سرخ، آن را در موقعیتی ایده آل در اختیار آرناتوویچ قرار داد تا تیمش گل دوم خود را در این بازی رقم بزند. 

 

 

این شروع آتش بازی مهدی طارمی بود و او در ادامه یک بار دیگر روی توپ ربایی از بازیکن حریف و در موقعیتی که با خطای او سرنگون شده بود، تعادل خود را حفظ کرد و اینبار لائوتارو مارتینز که دقایقی قبل به بازی آمده بود و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست داشت، صاحب موقعیت کرد تا گل سوم این تیم و پاس گل دومش در این بازی رقم بخورد.

درخشش طارمی فقط با دو پاس گل به اتمام نرسید و او در ادامه روی خطای حریف بر روی لائوتارو و اعلام پنالتی به سود تیمش، مامور نواختن ضربه پنالتی برای تیمش شد تا با خونسردی خاص خود توپ را به مرکز دروازه بفرست و اولین خود با پیراهن اینتر را به این شکل جشن بگیرد و ستاره تیمش در این جدال لقب بگیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما