شناسهٔ خبر: 68955279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد

ورود دادگستری یزد به طرح‌های رها شده در اراضی واگذاری با کاربری خاص

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دادستان‌های حوزه قضایی استان در اسرع وقت نسبت به شناسایی اراضی واگذاری با کاربری خاص که در مهلت مقرر طرح های مصوب را اجرا نکرده‌اند، اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام حسین طهماسبی در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی اظهار کرد: دستگاه قضائی استان به طور جدی و قاطع با واگذاری اراضی که از مسیر و هدف اولیه منحرف شده برخورد می‌کند.

وی ضمن تذکر جدی به مدیرانی که با ترک فعل خود دست سوءاستفاده‌کنندگان از اراضی واگذاری برای طرح‌های خاص را باز گذاشته‌اند، افزود: دادستان‌های حوزه‌های قضائی مکلف هستند در اسرع وقت نسبت به شناسایی کسانی که در مهلت مقرر طرح‌های مصوب را در اراضی واگذاری اجرا نکرده‌اند، اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان همچنین ضمن اتخاذ تصمیمات قانونی برای جلوگیری از هر گونه اقدام و تصرف جدید در این اراضی، مراتب را جهت برخورد قانونی با ترک فعل و اهمال مدیران مسئول و نیز متصرفین متخلف، به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال اعلام کنند.

نظر شما