شناسهٔ خبر: 68952987 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم مطرح کرد؛ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم مطرح کرد؛

زیرساخت‌های شهرک صنوف قم در حال تکمیل است

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنوف گفت: در گام نخست مسئله روکش آسفالت در معابر این شهرک تکمیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن صادقی امینی در گفت‌وگویی اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تلاش می‌کند، به بهترین شکل ممکن کار‌های زیرساختی شهرک صنوف را انجام دهد.

وی ارائه بهترین خدمات را از وظایف این سازمان دانست و افزود: تلاش می‌کنیم با خدمت رسانی شایسته شرایط را برای حضور اصناف مجاز در این محدوده فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم درباره «شهرک صنوف قم» خاطرنشان کرد: این شهرک در زمینی به مساحت ۱۳۶ هکتار و در حوالی کیلومتر پنج جاده قدیم قم_تهران قرار گرفته است.

صادقی ادامه داد: تعداد کل قطعات شهرک صنوف ۱۶۰۴ قطعه است که به اصناف آهنگران، آهن‌فروشان و تعدادی با کاربری خدماتی و همچنین به صورت معوض واگذار شده است.

وی تصریح کرد: سال ۱۳۶۹ هجری خورشیدی با تشکیل سازمان توسعه عمران، شهرک صنوف طی قرارداد شماره ۶۳۵/۴۷۵۰ مسکن و شهرسازی احداث و پس از تحویل و خرید زمین نسبت به خیابان‌کشی و تفکیک قطعات اقدام شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: پس از انحلال سازمان توسعه و عمران، اواخر سال ۱۳۸۹ بنا به دستور شهردار وقت، مدیریت شهرک صنوف به عنوان واحدی مستقل فعالیت خود را آغاز کرد. 

از بهمن سال ۱۳۹۴ طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم، ساختار تشکیلاتی شهرک صنوف در قالب زیر مجموعه به این سازمان الحاق شد.

نظر شما