شناسهٔ خبر: 68952297 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

عارف در نشست نخست وزیران اتحادیه اقتصادی اوراسیا:

ایران آماده اعطای تسهیلات به کشورهای اتحادیه اوراسیا برای ایجاد مراکز لجستیک تجاری است شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد به کشورهای عضو اتحادیه در خصوص ایجاد مراکز لجستیک تجاری در پس کرانه بنادر شمالی و جنوبی تسهیلات ویژه اعطاء نماید.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، دکتر «محمدرضا عارف» معاون اول رئیس‌جمهور، امروز (سه شنبه) به وقت محلی در نشست نخست وزیران اتحادیه اقتصادی اوراسیا با بیان اینکه اقتصاد در عرصه بین‌الملل، هم افزایی اقتصادی میان کشورهای مستقل و در حال توسعه نظیر اعضاء اتحادیه اقتصادی اوراسیا را از یک امکان به یک ضرورت غیرقابل اجتناب تبدیل می‌کند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد با توجه به ظرفیت‌های داخلی خود نقش فعال‌تری را در این اتحادیه بر عهده بگیرد.

وی افزود: با نهایی شدن درخواست عضویت ناظر ایران در نشست جاری، تقویت بیش از پیش پیوندهای سیاسی و اقتصادی ایران و کشورهای عضو اتحادیه رقم خواهد خورد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین گفت: تداوم روند جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم بیگناه و بی دفاع و کشتار کور و وحشیانه زنان و کودکان لبنان و غزه برای جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش نیست و لازم است جامعه بین‌المللی هر چه سریعتر نسبت به آن واکنش جدی نشان دهد.

انتهای پیام/

نظر شما