شناسهٔ خبر: 68951376 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

۹۹ زندانی از زندان‌های استان خراسان جنوبی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: در راستای سلسله بازدید‌های مسئولین قضایی استان خراسان جنوبی، ۹۹ زندانی در چند روز گذشته از زندان‌های استان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- مسئولین قضایی استان خراسان جنوبی در یک اقدام منسجم شبه گذشته از زندان‌های استان خراسان جنوبی بازدید کردند.

محمد جعفر عبدالهی گفت: در بازدید‌های صورت گرفته از زندان‌های استان ۹۹ زندانی با وضعیت مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات و سایر ارفاقات قانونی از زندان‌ها استان آزاد شدند.

محمدجعفر عبدالهی بیان داشت: از مهمترین شاخصه‌هایی که در زندان‌های استان خراسان جنوبی نسبت به سایر زندان‌های کشور اعمال شده و با پیگیری خوب اداره کل زندان‌های استان محقق شده، اعمال پابند الکترونیک در مورد زندانیان است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۳۰ نفر از زندانیان از پابند الکترونیک بهره‌مند شدند، گفت: استفاده از ارفاقات قانونی، کمک به کسانی است که در بند قرار دارند.

 رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: به موجب هماهنگی‌های صورت گرفته در طول سال بازدید‌های مستمری از زندان‌های استان صورت می‌گیرد و نتیجه آن به اطلاع مردم می‌رسد.

وی افزود: در گذشته نیز این بازدید‌ها موجب آزادی عده‌ای از زندانیان شده است و درآینده نیز تلاش ما بر این خواهد بود تا بازدید‌های موثر از زندان‌های استان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما