شناسهٔ خبر: 68949927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

خون شهیدان، امت اسلام را برای نابودی رژیم صهیونیستی کودک‌کش متحد می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پیام شهدا ایستادگی، صبوری، مقاومت و مبارزه با استکبار است و خون شهیدان، امت اسلام را برای نابودی رژیم صهیونیستی کودک‌کش، واحد و متحد می‌کند و به لطف خدا شاهد دنیایی بدون اسرائیل خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز -سه شنبه هم مهر- در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ما در آموزش‌وپرورش کرمانشاه رویکرد تربیتی است تا دانش‌آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم تا مقدمه‌ساز ظهور امام عصر (عج) باشند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مراتب تربیتی، برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی مورد نیاز است تا در قالب آن، الگوهای مثبت را به دانش‌آموزان معرفی کنیم و الگویی بهتر از ۸۰۰ دانش‌آموز شهید و ۱۸۰ شهید فرهنگی برای معرفی به دانش‌آموزان نداریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی، افزود: هدف از برگزاری این اجلاسیه‌ها انتقال پیام شهدا به نسل امروز است و پیام شهدا ایستادگی، صبوری، مقاومت و مبارزه با استکبار است و خون شهیدان، امت اسلام را برای نابودی رژیم صهیونیستی کودک‌کش، واحد و متحد می‌کند و به لطف خدا شاهد دنیایی بدون اسرائیل خواهیم بود.

نظر شما