شناسهٔ خبر: 68947220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل آبفای استان:

413 انشعاب غیرمجاز آب در قزوین قطع شد

مدیرعامل آبفای استان: مدیرعامل آبفای استان قزوین گفت: در 4 ماهه ابتدایی امسال 413 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف و قطع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی با اعلام این خبر گفت: از تعداد فوق 248 فقره در حوزه روستایی و 165 فقره نیز در حوزه شهری بود.

مدیرعامل آبفای استان قزوین عنوان کرد: متخلفان استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز جرایم سنگین قانونی اخذ و پرونده‌های آن‌ها جهت برخورد لازم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی خاطر نشان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز تضییع حقوق عامه دولت و ملت است و احتمال بروز مشکلات بهداشتی را برای آب آشامیدنی مردم به دنبال دارد.

بیرنوندی یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و با تلاش شرکت، شعبه‌های خاص دادگاهی، به سرعت رسیدگی‌های لازم را انجام داده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستور کار است.

وی از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی 122 اعلام کرده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما