شناسهٔ خبر: 68944375 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ارزیابی عملکرد محیط زیستی فصل تابستان توسط شهرداری تهران

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ارزیابی عملکرد محیط زیستی شهرداری تهران طی فصل تابستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اصغر عطایی در ارزیابی عملکرد محیط زیستی فصل تابستان مناطق ۲۲ گانه پنج محور اظهارکرد: هدف از این ارزیابی اثربخشی فعالیت‌های حوزه محیط زیست مناطق، رفع چالش‌های مرتبط، ایجاد رویکرد تحولی در مدیریت محیط زیست شهری مطابق با سیاست‌ها و رویکردهای نوین در مناطق است.

او ادامه داد: ادارات محیط زیست مناطق گزارش‌های عملکرد خود را در پایان هر فصل بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغی برای این اداره کل ارسال می‌کنند که در صورت انجام اقدام شاخص و نوآورانه خارج از سرفصل‌ها ، پس از تایید موضوع توسط ارزیابان این اداره کل، تا سقف ۱۰ امتیاز منطقه مشمول امتیاز تشویقی در کارنامه خود خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، عطایی در پایان اظهارکرد: تنوع معضلات محیط زیستی در مناطق مختلف شهر، بیانگر ضرورت تحول در خط مشی‌ها، برنامه‌ریزی و مدیریت محیط زیست شهری است. در این راستا تنظیم و صدور یک کارنامه محیط زیستی، امکان پایش مستمر فعالیت‌های مناطق را می‌توان فراهم آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما