شناسهٔ خبر: 68944102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد:

کمپین «بوی ماه مهر» در اپلیکیشن شهروندی «شهر من» راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان «بوی ماه مهر» در اپلیکیشن شهروندی «شهر من» خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی با اشاره به اهمیت مهرماه و آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اظهار کرد: شهرداری مشهد به منظور حمایت از خانواده‌ها و تسهیل شرایط برای دانش‌آموزان و دانشجویان، کمپینی تحت عنوان «بوی ماه مهر» را در اپلیکیشن شهروندی «شهرمن» راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: این کمپین که تا پایان مهرماه ادامه دارد، فرصتی مناسب برای شهروندان است تا بتوانند از خدمات ویژه‌ای که شهرداری مشهد در نظر گرفته، بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به بعضی خدمات، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از دو سفر رایگان مترو در روز بهره‌مند شوند و امکان استفاده از دو سفر رایگان دوچرخه اشتراکی نیز فراهم شده است.

سمیعی اضافه کرد: علاوه بر این، بازدید رایگان از باغ گل‌ها و بوستان موضوعی دانش برای عموم مردم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ایجاد امکان ثبت درخواست بازدید از کارخانه نوآوری، رصدخانه شهری، بوستان ترافیک و پروژه‌های مختلف شهری تصریح کرد: برگزاری مسابقه هفتگی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان و امکان دریافت تخفیف برای ثبت‌نام در فیلیمو مدرسه، بخشی از برنامه‌های این کمپین است که با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین جوانان طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اضافه کرد: تخفیف‌های ویژه‌ای برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی فرهنگسراها در نظر گرفته شده است و همچنین شهروندان می‌توانند با ثبت سریال «من کارت»، ۱۰ بلیت مترو رایگان دریافت کنند.

سمیعی با بیان اینکه هدف اصلی این کمپین، حمایت از خانواده‌ها و تسهیل دسترسی به خدمات شهری برای دانش‌آموزان و دانشجویان است، گفت: از همه شهروندان دعوت می‌شود تا از این ظرفیت بهره‌برداری و با مشارکت فعال خود در این کمپین، به ارتقای کیفیت زندگی و توسعه شهر هوشمند کمک کنند.

نظر شما