شناسهٔ خبر: 68941347 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در صبح امروز آغاز شد؛

شروع بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق، موسوم به منافقین آغاز شد.

صاحب‌خبر -

شروع بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

شروع بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازمهر، بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، صبح امروز سه‌شنبه (١٠مهر ١۴٠٣) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری، وزیری نماینده دادستان، خانواده شهدا و وکلای آنها، وکلای متهمان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی آغاز شد.

جام‌جم‌آنلاین جام‌جم‌آنلاین جام‌جم‌آنلاین

قاضی دهقانی ضمن عرض تسلیت سید حسن نصرالله رهبر جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان و شهدای گرانقدر لبنان در مقابل دولت تروریست گفت: به عنوان رئیس دادگاه به نتانیاهو که یک فرد تروریست است و از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، می‌گویم، دنیا این جنایات را فراموش نکرده و برای تحقق صلح و امنیت حرکت خواهد کرد.

وی افزود: امروز همزمان با مجمع عمومی سازمان ملل، تصاویری به دنیا مخابره شده که پلید‌ترین انسان به نام نتانیاهو فرماندهی عملیات تروریستی را در خاک کشور دیگری انجام داده و رهبران محور مقاومت را ترور می‌کند.

 قاضی دهقانی ادامه داد:‌ای آزادگان عالم که با ستم مقابله می‌کنید، دولت‌های تروریست از هیچ فریبی فروگذار نیستند. همزمان با مجمع عمومی سازمان ملل شنیع‌ترین اقدامات تروریستی در عالم را انجام می‌دهند. این تجربه تلخ این درس را می‌دهد که برای مقابله با تروریست‌ها دیگر سازمان ملل قابل اعتماد نیست.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی به عنوان قربانی بزرگ تروریسم حال ملت درد کشیده لبنان را بیش از هر دولتی درک می‌کند و برای صلح و امنیت واقعی عزم خود را با سازوکار‌های قانونی شروع کرده است و ملت‌ها بدانند به نتیجه خواهد رسید.

قاضی دهقانی ادامه داد: کلام آخر من با بنیامین نتانیاهو است، تو را مردم هم کیش خودت با دستانشان گلویت را می‌فشارند و در خون‌هایی که ریخته‌ای غرق خواهند کرد و این تاوان ظلم رخ نموده شده به عالم است.

نظر شما