شناسهٔ خبر: 68931321 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

شهردار کرج:

ضرورت آموزش خانه به خانه فرهنگ شهروندی

شهردار کرج بر ضرورت ارائه آموزش‌های فرهنگ شهروندی به شیوه خانه به خانه اما با روش‌های نوین و به روز تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،دومین جلسه کمیته فرهنگسازی حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند با حضور شهردار، معاونین و مدیران مرتبط در دفتر شهردار کرج برگزار شد.  

مهرداد کیانی در این جلسه تصریح کرد: متاسفانه در حوزه آموزش فرهنگ شهروندی بویژه موضوع مدیریت پسماند و محیط زیست، در پایین‌ترین پله‌ها قرار داریم و این موضوع در سال‌های گذشته، به شدت مغفول مانده است.  

کیانی بیان کرد: بسیاری از شهروندان در حوزه پسماند با سوالات و ابهام‌های بسیاری روبرو هستند.  

وی اضافه کرد: ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و نصب بنر روش‌های موثری نیست و انتظار داریم بخش‌های مربوطه در مجموعه نسبت به اتخاذ تدابیر و راهکارهای مرتبط و به‌روز اقدام کنند.  

کیانی، به مدیران برای بهره‌گیری از متخصصان و ایده‌پردازان این حوزه تاکید کرد.  

وی همچنین از همکاران حاضر در جلسه خواست به ترسیم برنامه و تعیین افق برای این کارگروه بپردازند و به منظور جلوگیری از هدررفت زمان و اعتبارات، از راهکارهای سایر کلانشهرها بهره بگیرند.  

کیانی تاکید کرد: تهیه برنامه مشخص، پله پله و هدفمند باید ضروری‌ترین خروجی جلسات این کمیته را تشکیل دهد.  

در این جلسه که عصر امروز دوشنبه برگزار شد، معاونت خدمات شهری برخی راهکارها و اقدامات موفق کلانشهرها را مورد اشاره قرار داد. همچنین معاونت فرهنگی شهردار کرج بسته‌ای پیشنهادی مشتمل بر هفت بند را برای فرهنگسازی و ارائه آموزش‌های شهروندی ارائه داد که بندهای پیشنهادی مورد بحث و گفت‌وگوی حاضران قرار گرفت.

نظر شما