شناسهٔ خبر: 68930480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل دیوان محاسبات فارس:

اموال قاچاق در انبارها تعیین تکلیف شوند

مرضیه جوانمردی فر

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس بر لزوم تعیین تکلیف اموال قاچاق تاکید کرد و گفت: باید از انباشت این اموال در انبارها جلوگیری شود.

صاحب‌خبر -

جواد قناعتی، مدیرکل دیوان محاسبات فارس امروز، ۹ مهر ماه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بر لزوم تعیین تکلیف اموال قاچاق و جلوگیری از انباشت این اموال در انبارها تأکید کرد و گفت: تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین دادگستری استان، دیوان محاسبات، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان باید بیشتر شود. 

رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این بازدید ضمن تاکید بر همکاری دستگاه قضایی با دیوان محاسبات در این زمینه، گفت: روند نظارت مسئولان قضایی و نظارتی بر انبارهای اموال تملیکی و تعیین تکلیف به موقع کالاها در راستای صیانت از حقوق عامه به صورت مستمر در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۹ بازدید توسط معاونین دادستان مرکز استان با حضور مدیر کل اموال تملیکی، تعزیرات و پلیس اقتصادی انجام شده است، بیان کرد: علت تأخیر در تعیین تکلیف برخی کالاها تکمیل فرایند رسیدگی به پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی است.

وی ادامه داد: لازم است رویکرد مناسبی برای تعیین تکلیف کالاها در پرونده‌هایی که مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شود، پیش‌بینی شود.

موسوی نظم، ساماندهی و رعایت استانداردهای لازم در نگهداری اموال در انبارها را مناسب ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم ساماندهی مناسب، نگه‌داشت کالا در انبار مغایر حقوق شهروندی مردم است، بنابراین لازم است تسریع در تعیین تکلیف کالاها در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما