شناسهٔ خبر: 68929021 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان بورس: رئیس سازمان بورس:

تلاش می‌کنیم در لایحه بودجه ۱۴۰۴ منافع سهامداران ‌مدنظر قرار گیرد

صیدی گفت: از طریق برگزاری جلسات متعدد تلاش می‌کنیم تا لایحه بودجه ۱۴۰۴ به گونه‌ای تنظیم شود که منافع و مصالح بازار سرمایه و سهامداران در آن، مدنظر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله صیدی رئیس سازمان بورس ایران به برنامه‌های سازمان بورس برای حمایت از منافع سهامداران در چارچوب لایحه بودجه ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت: در روز‌های گذشته به صورت جدی بررسی عوامل، مولفه‌ها و بند‌های اثرگذار بودجه، بر بازار سرمایه را، آغاز کرده‌ایم تا از طریق شناسایی و رفع مسایلی که در چند سال اخیر به ایجاد نوسانات کاذب در بازار منجر شده، منافع سهامداران را تامین و به سمت جبران ضرر و زیان‌های ناشی از احکام بودجه بر بازار سرمایه پیش برویم.

او گفت: بر این اساس، در صدد پیگیری مسایل و عواملی هستیم که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روند بازار سهام و فعالیت ناشران بورسی، اثرگذار هستند.

صیدی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جلسات تعاملی و کارشناسی به صورت منظم در حال برگزاری است. امیدواریم با مذاکره، موضع‌گیری و تعامل مشخصی را با سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برقرار کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا لایحه بودجه ۱۴۰۴ به گونه‌ای تنظیم شود که نه تنها تهدیدکننده روند بازار نباشد، بلکه بالعکس، منافع و مصالح بازار سرمایه و سهامداران، در آن مدنظر قرار گیرد.

نظر شما