شناسهٔ خبر: 68925623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

کاهش ۲۲ درصدی سرقت در کرمانشاه/ پلیس سرباز وفادار ولایت و خادم مردم است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با مجموعه اقدامات، برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده طی شش ماه نخست سال جاری، شاهد کاهش ۲۲ درصدی سرقت‌ها در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _دوشنبه نهم مهر- در دیدار با مدیرکل و معاونان صداوسیمای کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که با جدیت از همان ابتدا دنبال شد، مقابله با پدیده سرقت به عنوان یکی از عوامل ناامنی در جامعه بود.

وی افزود: در همین راستا با اجرای برنامه‌هایی همچون طرح امنیت محله محور و طرح هر کلانتری یک شهر تلاش کردیم جلوی رشد فزاینده سرقت‌ها را بگیریم و روند آن را کاهشی کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم برخورد با سرقت منزل بود، خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات صورت گرفته و اجرای موفق طرح‌ها، شاهد کاهش ۴۶ درصدی سرقت منزل طی شش ماه نخست سال جاری نسب به مدت مشابه سال قبل بودیم.

سردار حاجیان اضافه کرد: آمار سرقت‌های مهم در استان نیز طی نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نیاز پلیس به تغییر و تحول مداوم در راستای تأمین نظم و امنیت پایدار در جامعه گفت: یکی از مؤلفه‌های این اقدام هوشمندسازی بوده و پلیس کرمانشاه شتابان‌تر از گذشته در حال حرکت به سمت این مسیر است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: از مدتی پیش کار تجهیز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به وسایل الکترونیکی آغاز شده است و با جدیت ادامه دارد.

سردار حاجیان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امنیت پایداری در جامعه ایجاد کنیم باید به سمت تغییر و تحول حرکت کنیم که یکی از مؤلفه‌های تغییرات هوشمندسازی است، مسیری که پلیس کرمانشاه شتابان‌تر از گذشته در حال حرکت به این سمت است و تاکنون توانسته نیز هشت کلانتری را هوشمندسازی کنیم.

وی تصریح کرد: با انجام مجموعه این اقدامات و دیگر برنامه‌های پیشگیرانه، امروز کرمانشاه در بحث امنیت وضعیت خوبی دارد و به جرأت می‌توان ادعا کرد شاهد رشد امنیت در جای جای این استان پهناور هستیم، امنیتی که مردم آن را احساس می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب از کارگزاران نظام است، گفت: در همین راستا پلیس کرمانشاه اقدامات عملی خود را به عنوان سرباز وفادار ولایت و نظام و خادم مردم آغاز کرده است.

سردار حاجیان با قدردانی از همراهی همیشگی مجموعه صداوسیما با پلیس، گفت: رسانه ملی در انتقال و القای احساس امنیت به شهروندان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به تأثیرپذیری بالای جامعه از برنامه‌های صداوسیما، تاکید کرد: تولید فیلم، انیمیشن، تیزر و دیگر محتواهای تولیدی از برنامه‌های امنیت محور پلیس می‌تواند به ارتقا احساس امنیت میان شهروندان کمک کرده و در مقابل هشداری باشد برای قانون‌شکنانی که اعمال مجرمانه در سر می‌پرورانند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: اقتدار پلیس اقتدار شهر و جامعه است و امیدوارم دوستان ما در رسانه ملی بیش از گذشته این اقتدار و صلابت را به تصویر بکشند.

نظر شما