شناسهٔ خبر: 68925243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت‌الله کریمی جهرمی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

قم- ایرنا- آیت‌الله علی کریمی جهرمی از اساتید حوزه علمیه قم با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از مردم این کشور را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از دفتر آیت‌الله کریمی جهرمی، در این پیام که به زبان عربی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب‌الله منتشر شده، آمده‌است: شهادت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقای سید حسن نصرالله و عده‌ای از مردم شریف لبنان، طلاب حوزه علمیه بیروت و فرماندهان حزب‌الله را در حملات نظامی روزهای گذشته، تسلیت می‌گوییم.

در این پیام، آیت‌الله کریمی جهرمی پیروزی شیعیان و ستمدیدگان جهان را بر دشمنان از خداوند متعال خواستار شده‌است.

بر اساس اعلام دفتر آیت‌الله کریمی‌جهرمی، این پیام به نماینده حزب‌الله لبنان در قم تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفت مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

نظر شما