شناسهٔ خبر: 68924632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آخرین توضیحات معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده علیرضا بیرانوند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده ماجرای علیرضا بیرانوند توضیحاتی را ارائه داد. معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده ماجرای علیرضا بیرانوند توضیحاتی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -

هومن هدایتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص آخرین وضعیت پرونده علیرضا بیرانوند اظهار داشت: ما در معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس منتظر هستیم رای این پرونده به زودی اعلام شود و اطلاع دیگری از آن نداریم. به هرحال انتظار می‌رفت رای این پرونده زودتر اعلام شود ولی به هرحال باید توجه به این پرونده هم بعد داخلی دارد و هم بعد بین المللی، یک مقدار زمان‌بر بود. به هرحال کمیته محترم تعیین وضعیت هم در شرایطی هستند که با تراکم کار روبرو هستند و این پرونده هم درگیر این جور مسائل شده است.

وی در خصوص آخرین جلسه در خصوص این پرونده تاکید کرد: ما چندین مرتبه با کارشناس محترم رسمی دادگستری جلسه داشتیم که آخرین جلسه هم جلسه ابلاغ بود که ما در حضور آقای نورشرق این جلسه را برگزار کردیم. این در واقع در مورد این پرونده تصمیم گیری صورت گرفته و امیدوارم که رای این پرونده هر چه که هست ابلاغ شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد خبر شکایت جدید علیرضا بیرانوند از این باشگاه تصریح کرد: بابت این موضوع من هم صحبت‌هایی را شنیده‌ام اما هنوز این مساله به ما ابلاغ نشده است من هم مثل شما این خبر را شنیده‌ام اما چون هنوز به ما ابلاغ نشده، نمی‌توانم در موردش صحبت کنم. اگر یادتان باشد چند وقت پیش هم آقای بیرانوند گفته بود  که به وکیلم دستور دادم (حالا با تعبیر دیگری) در مورد مطالباتم از باشگاه شکایت کند ولی عملا چنین اتفاقی رخ نداد و در واقع در کمیته وضعیت شکایتی بر مبنای مطالبات شان به ما ابلاغ نکرد. ما در معاونت حقوقی باشگاه وظیفه داریم هر مساله‌ای را که به ما ابلاغ شود را با دقت و حوصله و از نظر علمی و حقوقی پاسخ بدهیم و اگر شکایتی به ما ابلاغ شود، حتما پاسخگو خواهیم بود.

وی در پایان گفت: کمیته وضعیت هم در واقع تلاش شان را انجام می‌دهند و درخواست ما این است که حکم این پرونده زودتر اعلام شود تا فضای بلاتکلیفی در این مورد برطرف شود و از بروز حواشی جلوگیری شود.

انتهای پیام/  

نظر شما