شناسهٔ خبر: 68922838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاص کد دستگاه اجرایی برای ۳۶ دهیاری استان تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران از اختصاص کد دستگاه اجرایی برای ۳۶ دهیاری این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سید حبیب موسوی روز دوشنبه از صدور فهرست دهیاری‌های منتخب، مشمول مصوبه دولت برای تخصیص شناسه دستگاه اجرایی خبر داد.

وی اظهار کرد: در اجرای تبصره ذیل ماده یک قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و آئین نامه اجرایی آن، دهیاری‌های مشمول، به عنوان دستگاه اجرایی می‌توانند از اعتبارات تملک دارایی‌ها استفاده کنند.

موسوی افزود: بر اساس پیگیری‌های مستمر سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و برگزاری جلسات با سازمان برنامه و بودجه کشور، برای ۹۹۰ دهیاری به عنوان فهرست مرحله اول، کد (شناسه) دستگاه اجرایی صادر و نام ۳۶ دهیاری استان تهران در این فهرست آمده و اطلاعات این دهیاری‌ها به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای اقدامات بعدی ارسال شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران بیان کرد: دهیاری‌های دارای کد دستگاه اجرایی می‌توانند همانند سایر دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برخوردار شوند و از این پس تکمیل و یا اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح روستاها با شتاب بیشتری انجام و رضایت‌مندی بیشتر را به همراه خواهد داشت.

نظر شما