شناسهٔ خبر: 68922831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار:

طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان با جدیت پیگیری و تکمیل شود

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران باید از فرصت‌ خدمت استفاده و تلاش کنند تا طرح‌های نیمه تمام مربوط به هر دستگاه هر چه زودتر تکمیل شود و مردم بهره آن را ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز دوشنبه در جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت، اظهار کرد: دولت شرایط خوبی را برای اتمام طرح‌های نیمه تمام فراهم کرده که باید از این فرصت به بهترین نحو بهره برد.

وی افزود: بحث مولدسازی و تبدیل بهینه امکانات و فضاهای در اختیار را خود مدیران باید پیگیری کنند و از فرصت تهاتر با پیمانکاران استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تهاتر با پیمانکاران موجب می‌شود کارها زودتر تمام شود و مردم هم بهره طرح‌های در دست اجرا را ببرند.

وی بیان کرد: در برخی ادارات و سازمان‌ها، ساختمان‌ها با توجه به موقعیت مکانی که دارند، دارای ارزش افزوده بالایی است که می‌توان با فروش آن در نقاط دیگر شهر چندین طرح ساخت و مشکلات مردم را حل کرد.

کرمی ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها بایستی پیگیری لازم را داشته باشند و چنانچه دستگاهی با مشکل و یا مانعی مواجه است،‌ اعلام کنند تا پیگیری و مشکلات مطرح شده در اسرع وقت حل شود.

نظر شما