شناسهٔ خبر: 6891633 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

العامری هشدار داد : بغداد همچنان در معرض تهدید داعش قرار دارد

بغداد - ایرنا - هادی العامری دبیرکل سازمان بدر و فرمانده الحشدالشعبی، جمعه شب خطاب به اهالی پایتخت گفت که بغداد همچنان از سوی داعش در معرض تهدید قرار دارد و از دولت العبادی خواست برای پایان دادن به ماجرای اعتراضات عمومی، با مشت آهنین غارت گران اموال مردم را در هم بکوبد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، وی که درجمع خبرنگاران شبکه های عراقی سخن می گفت، با بیان اینکه خطر داعش برای پایتخت عراق واقعی است، گفت که مساله جنگ علیه داعش هنوز حل نشده و نتیجه نداده است.
العامری، از اینکه تظاهرات وتجمع ها، توجه ها را ازجنگ وهدف اصلی منحرف کند، ابراز نگرانی کرد وهشدار داد : بغداد همچنان در معرض خطر داعش است و ما گزینه دیگری جز ادامه نبرد با این گروه تروریستی نداریم.
وی جنگ با داعش را به مثابه نبرد برای بودن وبقاء توصیف کرد و در عین حال از دولت العبادی خواست تمام تلاش هایش را برای بهبود اوضاع و خدمت رسانی به مردم بکار گیرد وآنانی را که اموال مردم را غارت می کنند، با مشت آهنین هدف قرار دهد.
دبیر کل سازمان بدر وفرمانده الحشدالشعبی، درهمین حال به اهالی فلوجه یادآور شد که نبرد فلوجه نزدیک وقریب الوقوع است، بنابراین هرچه سریعتر این شهر را ترک کنند که درهنگامه نبرد فرصتی برای خروج دست نخواهد داد.
سازمان بدر وهادی العامری دبیرکل این سازمان که از انحراف افکار عمومی از جنگ از طریق تجمع ها و تظاهرات ابراز نگرانی کرده اند، روز جمعه پس از اعلام نظر مرجعیت درخصوص اعتراضات مردمی، ضمن اعلام پایبندی و التزام به منویات مرجعیت، آمادگی خود را برای همکاری با دولت جهت ریشه کن کردن فساد اعلام کرد.
خاورم*4*1770*1859

نظر شما