شناسهٔ خبر: 68899478 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست/ راه پرافتخار شهید نصرالله ادامه دارد

تهران- ایرنا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست، مالکی خاطرنشان کرد: باید در زمان مناسب پاسخ قاطع و درخوری به این رفتار غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی داده شود.

صاحب‌خبر -

فداحسین مالکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: باید پاسخ قاطع به شهادت دبیرکل حزب الله به رژیم صهیونیستی داده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با این حملات بار دیگر چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد، حملات صهیونیست ها به خاک لبنان بار دیگر به همگان ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست.

مالکی خاطرنشان کرد: باید در زمان مناسب پاسخ قاطع و درخوری به این رفتار غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی داده شود.

به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

نظر شما