شناسهٔ خبر: 68898341 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

اکران نماینده سینمای ایران در آکادمی اسکار ۲۰۲۵ برای کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به‌عنوان نماینده سینمای ایران در آکادمی اسکار ۲۰۲۵ شامگاه پنج‌شنبه با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای کارکنان این اداره کل و خانواده‌هایشان در سینما استقلال خرم‌آباد اکران شد.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک لطفی خواجه پاشا و با بازی مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی ساخته شده و این فیلم حاصل مشارکت سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

فیلم سینمایی در آغوش درخت که در جشنواره گذشته فیلم فجر توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول را دریافت کند.

خانواده امروز از موضوعات مهم در کشور است که در این فیلم در کنار این موضوع خرده فرهنگ‌ها را به خوبی به تصویر کشیده شده است.

این فیلم سینمایی تاکنون موفق به جذب بیش از ۱۰۰ هزار مخاطب و فروشی نزدیک به پنج و نیم میلیارد تومانی در سینما‌های ایران شده‌است. این اثر همچنین در جشنواره‌های جهانی مختلفی از جمله جشنواره شانگهای کشور چین، جشنواره کازان روسیه، زوریخ کشور سوئیس و شارجه کشور امارات نیز حضور داشته است.

نظر شما