شناسهٔ خبر: 68893788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

احمد خاتمی: جبهه مقاومت مصمم به پیروی از راه سیدحسن نصرالله است

قم - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: آن‌چه مهم است آن است که راه او پررهرو است و امروز مقاومت جهان اسلام مصمم به پیروی راه این شهید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله سید احمد خاتمی در این پیام آورده است: شهادت سردار شهید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را به محضر حضرت بقیة الله «عج» و نایب برحقش مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی افزوده است: به گفته علامه مصباح یزدی بی‌تردید او از یاران خاص حضرت ولی‌عصر «عج» است. سید حسن نصرالله عمری مجاهدانه زندگی کرد و با پیکری خونین به دیدار خدا رفت. ای خوشا با فرق خونین در لقای یار رفتن/ سر جدا پیکر جدا در محفل دلدار رفتن.

وی ادامه داده است: آن‌چه مهم است آن است که راه او پررهرو است و امروز مقاومت جهان اسلام مصمم به پیروی راه این شهید است. به یاری خداوند خون این شهید برجسته جهان اسلام همچنان می‌جوشد تا ریشه نظام صهیونیستی را نابود کند.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرده است: به خون پاک این شهید عزیز سوگند یاد می‌کنیم که تا آخرین نفر و تا آخرین نفس این راه مقدس را ادامه خواهیم داد و با آغوش باز از شهادت استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

نظر شما