شناسهٔ خبر: 68893761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رفتار غیر ورزشی دروازه‌بان آرژانتین کار دستش داد/ محرومیت ۲ جلسه‌ای مارتینز

تهران- ایرنا- فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین را به دلیل رفتار غیر ورزشی در جریان دیدارهای انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۶، محروم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانیتی را گر چه خیلی‌ها با سیو تاریخی او در دقیقه آخر بازی آرژانتین و فرانسه در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ و دفع ضربه رندال کولو در یک مصاف تک به تک به یاد می‌آورند اما حرکات غیر ورزشی این بازیکن هم در جریان مسابقات، حواشی زیادی را به همراه داشته است.

کمیته انضباطی فیفا در تازه‌ترین حکمش، مارتینز را به دلیل انجام حرکات غیر ورزشی پس از بازی آرژانتین مقابل شیلی و کلمبیا در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در فیفادی شهریور، ۲ جلسه محروم کرد.

بدین ترتیب، مارتینز بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در فیفادی اکتبر را مقابل ونزوئلا و بولیوی(به ترتیب ۱۹ و ۲۵ مهر) را از دست خواهد داد.

اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA) با صدور بیانیه‌ای به این محرومیت واکنش نشان داد و نوشت: علی‌رغم دفاعی که این بازیکن و اتحادیه فوتبال آرژانتین انجام دادند، کمیسیون انضباطی هیات حاکمه فوتبال جهان این تصمیم را گرفت و این فدراسیون مخالفت مطلق خود را با تصمیم کمیته انضباطی فیفا اعلام می‌کند.

نظر شما