شناسهٔ خبر: 68893279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه موقت اصفهان:

راه شهدای مقاومت تا پیروزی کامل ادامه دارد

حجت‌الاسلام «محمودی» گفت: راه شهدا تا پیروزی کامل ادامه دارد زیرا ما ملت امام حسین (ع) هستیم و از همان روز اول نهضت نبوی تا کنون ما شهید داده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید احمد محمودی» امام جمعه موقت اصفهان در مراسم محکومیت رژیم صهیونسیتی در ترور شهید سیدحسن نصرالله در میدان امام حسین (ع) اصفهان، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامشان فرمودند حزب الله پیروزی است و شکست نمی‌خورد.

وی ادامه داد: همه بدانید که این شهادت‌ها نه تنها راه مقاومت را سست نمی‌کند بلکه خون این شهیدان و امثال آنها ملت اسلامی و جهان را بیدارتر می‌کند.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به شهادت ۷۲ تن از یاران انقلاب در ابتدای پیروزی انقلاب، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود؛ امروز نیزذاین جنایات‌های اسراییل که به دستور آمریکای جنایتکار است، موجب بیداری ملتها می‌شود.

 وی اضافه کرد: اگر صدها تن مواد منفجره برای ترور یک نفر استفاده می‌کنند، از زبونی دشمن است و به خاطر آن است که شکست خورده است. این علامت پیروزی نیست. اگر هزاران فرد بیگناه و کودک را می‌کشند علامت زبونی و‌خواری است.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: دشمن بداند این شهادت‌ها، ما را به عقب نمی‌کشد بلکه کیلومترها به جلو هدایت می‌کند. کما اینکه عملیات طوفان الاقصی به برکت خون شهید سردار سلیمانی محقق شد.

وی بیان داشت: راه شهدا تا پیروزی کامل ادامه دارد زیرا ما ملت امام حسین (ع) هستیم و از همان روز اول نهضت نبوی تا کنون ما شهید داده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند، افزود: این زنده بودن به واسطه آن است که مکتب آنها زنده است.

وی خاطر نشان کرد: سیدحسن نصرالله بیش از سی سال جبهه مقاومت را اداره می‌کرد و به حق شاگرد امام خامنه‌ای بود و ما مفتخریم که مکتب اسلام چنین شهدایی را در راه اسلام تربیت کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امیدواریم با وحدت، اخوت و برادری خون این شهیدان را حفظ و ادامه دهیم و ارزش‌های مقاومت را پاسداری کنیم کما اینکه همواره وحدت رمز پیروزی بوده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت هیچ ترسی از دشمن ندارد، تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی در طول این یک سال جنایت‌‌های بسیاری مرتکب شد. زنان و کودکان بیگناه را به خاک و خون کشید ولی دنیا در برابر این همه جنایت سکوت می‌کند و به ویژه آمریکا، رژیم صهیونسیتی را به این جنایات ترغیب می‌کند.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: هرکجا کوتاه آمده‌ایم دشمن دستش درازتر شده است. ملت مسلمان و پیرو مکتب اسلام و دارای تفکر حسینی و زینبی در مقابل این جنایت بزرگ کوتاه نخواهد آمد و سیلی بزرگی بر صورت اسراییل خواهد زد.

وی اظهار داشت: مردم و جوانان ما پرشور آماده شهادت هستند و این روحیه از شهدا به ما رسیده است. امیدواریم جهان اسلام با وحدت بیشتر در مقابل اسراییل بایستند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: زمانی اسراییل در لبنان با روحیه مقاومت و درس گرفتن از انقلاب اسلامی در میدان ایستادند و اسراییل را قلع و قمع کرد و از لبنان بیرون کرد. امیدواریم خدمات این شهید در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما