شناسهٔ خبر: 68892352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از هزار فقره جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کردستان پرداخت شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۲۴ فقره جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد در استان اهدا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا طوسی روز شنبه در آیین اهدای جهیزیه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سروآباد اظهار کرد: کمک به زوج‌های جوان بی‌بضاعت و ترویج ازدواج آسان یکی از سرفصل‌های این نهاد در راستای ارائه خدمت به جامعه هدف است.

وی افزود: در این راستا امروز ۴۹ فقره جهیزیه در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی به زوج‌های جوان بی بضاعت سروآباد اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه ها حدود ۴۰۰ میلیون ریال و ارزش کل آن ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: کمک به تحکیم و حفظ نهاد خانواده یکی از اهداف و رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که از طریق کمک به ازدواج جوانان نیازمند انجام می‌شود.

طوسی یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج در راستای ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق با همکاری مراکز مشاوره طرف قرارداد این نهاد از دیگر خدماتی است که در این زمینه با جدیت دنبال می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما