شناسهٔ خبر: 68891693 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با صدور پیامی؛

رشنودی: شهادت «سید حسن نصرالله» پرچم مبارزه را برافراشته‌تر به اهتزاز در خواهد آورد

تهران-ایرنا- سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل گفت: بی گمان شهادت سید حسن نصرالله، رهبر بزرگ حزب الله لبنان، جز به استمرار راه مبارزه و مقاومت نینجامیده و پرچم مبارزه را برافراشته تر به اهتزاز در خواهد آورد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش سیاست خارجی ایرنا، نصرالله رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل، با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

شهادت فخر مردان خداست

باری دیگر مجاهدی بزرگ و فرماندهی بی‌نظیر از مجاهدان برگزیده خط اول مبارزه راه قدس و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی؛ در حمله ددمنشانه ارتش رژیم دژخیم صهیونی به مناطق مسکونی در ضاحیه جنوب بیروت به شهادت رسید.

بی گمان شهادت سید حسن نصرالله، رهبر بزرگ حزب الله لبنان، جز به استمرار راه مبارزه و مقاومت نینجامیده و پرچم مبارزه را برافراشته تر به اهتزاز در خواهد آورد.

اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی نشان داد که این رژیم منحوس به هیچ قاعده انسانی و اخلاقی پایبند نبوده و فقط مقاومت و مبارزه با آن راه حل پایان بخشیدن به بحران منطقه است.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل شهادت این بزرگ مرد و اسوه مقاومت و مجاهدت را به ساحت مقدس امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای حفظه‎الله علیه و به همه رزمندگان محور مقاومت در منطقه و جهان و مردم آزاده در سراسر جهان تسلیت عرض می‌کند.

نصرالله رشنودی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران- اربیل

.

نظر شما