شناسهٔ خبر: 68890201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرچم عزا بر فراز گنبد امام رضا(ع) برافراشته شد

مشهد- ایرنا- پرچم عزا بر فراز گنبد حرم امام رضا (ع) پس از اعلام شهادت سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان برافراشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، همچنین عصر امروز در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تجمع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در «ضاحیه» بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند که دبیرکل حزب الله لبنان نیز به شهادت رسید.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

نظر شما