شناسهٔ خبر: 68889719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

تسلیت به مقام معظم رهبری و مردم ایران و لبنانمحور مقاومت به کار خود ادامه خواهد داد

صاحب‌خبر -

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را در عملیات ترویستی رژیم غاصب اسرائیل به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم دو کشور ایران و لبنان تسلیت گفت.


به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه ششم مهر در یک عملیات ترویستی چند ساختمان در حومه جنوبی بیروت معروف به ضاحیه را هدف قرار داد که تعداد زیادی از مردم ساکن این ساختمان‌ها شهید و یا مجروح شدند.

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه هفتم مهر) با صدور بیانیه‌ای شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل این جنبش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تایید کرد.

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم دو کشور ایران و لبنان تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است روز جمعه ششم مهر ارواح طیّبه‌ی شهیدان، روح مطهّر سیدحسن نصرالله و دیگر همراهان را در آغوش گرفت. سالها مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه و مقاومت با دشمنان سرانجام سیدحسن نصرالله را به این مقام والا رساند اما محور مقاومت به کار خود ادامه خواهد داد.

فدراسیون والیبال شهادت ایران عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه تبریک و به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت دو کشور ایران و لبنان تسلیت می‌گوید.

نظر شما