شناسهٔ خبر: 68888703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جذب بیش از ۹۸ درصد اعتبار دستگاه های اجرایی خوزستان طی سال ۱۴۰۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان از جذب ۹۸/۱۳ درصدی اعتبار دستگاه های اجرایی خوزستان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان از جذب ۹۸/۱۳ درصدی اعتبار دستگاه های اجرایی خوزستان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد خانچی امروز در پایان جلسه حسابرسی شهرداری های خوزستان ضمن اشاره به پایان سال مالی ۱۴۰۲، از جذب ۹۸/۱۳ درصدی جذب توسط دستگاه های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: به حمدالله با توجه به همت و هم گرایی مسوولان استانی و تبدیل استان به کارگاه عمرانی و سازندگی و انجام پروژه های عمرانی در گوشه کنار استان امسال شاهد رشد جذب اعتبارها نقدی و اسنادی نسبت به سال های گذشته هستیم.

او با بیان اینکه اعتبار تخصیص داده شده نقدی و اسنادی ۱۵/۸ همت بوده که ۱۵/۵ همت آن جذب شده، گفت: از این مبلغ ۱۲/۵ همت به صورت نقدی جذب شده که جذب ۹۹/۲ درصدی تخصیص نقدی را در برداشته و قریب به سه همت نیز به صورت اسنادی جذب شده است.

معاون هماهنگی امور  عمرانی استاندار خوزستان در پایان ضمن تشکر از مدیران دستگاه های فعال در جذب اعتبارها، افزود: بیش از ۷۰ دستگاه سطح استان توانستن ۱۰۰ درصد اعتبارهای خود را جذب کنند که نشان همت و تلاش بی وقفه و دلسوزانه مدیران دستگاه اجرایی است.

انتهای پیام/

نظر شما