شناسهٔ خبر: 68885641 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

قالیباف در نامه‌ای به رئیس مجلس نمایندگان لبنان؛

جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، در سکوت خفت‌بار مجامع بین‌المللی ادامه دارد/ حزب‌الله پیروز قطعی این نبرد خواهد بود

رئیس مجلس شورای اسلامی، پیروز نهایی جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم لبنان را حزب الله عنوان کرد و گفت: سکوت خفت بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: محمدباقرقالیباف امروز شنبه - ۷ مهرماه - در نامه‌ای خطاب به نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان، نوشت: حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قراردادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی و نادیده‌گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم سفاک صهیونیستی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قرار دادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی و نادیده گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم سفاک صهیونیستی است.

قالیباف گفت: مجلس شورای اسلامی ایران نه تنها این اقدامات وحشیانه را به شدت محکوم می‌کند، بلکه تداوم اینگونه اقدامات غیربشردوستانه را فاجعه علیه بشریت، صلح و ثبات منطقه و جهان می‌داند.

وی ادامه داد: متأسفانه جهان شاهد است که جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با محکوم نمودن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت و در رأس آن سید حسن نصرالله اعلام می‌دارد.

قالیباف گفت: یقیناً وعده الهی «إنْ تنْصروا الله ینْصرکم و یثبّتْ أقدامکم» محقق خواهد شد و محور مقاومت و حزب‌الله پیروز قطعی این نبرد خواهد بود. مجدداً ضمن اعلام همبستگی با ملت شریف و شجاع لبنان و درود بر ارواح طیبه شهدای محور مقاومت، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان و پیروزی و عزت روزافزون برای رزمندگان جبهه مقاومت، مسئلت می‌نمائیم.

نظر شما