شناسهٔ خبر: 68884113 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: جبهه حق عقب نخواهد نشست

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت تاکید کرد: در سخت ترین شرایط هم، جبهه حق و توحید عقب نخواهد نشست و با استقامت و اتکال به وعده‌های الهی، در موضع قدرت خود ثابت قدم خواهد ایستاد. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت تاکید کرد: در سخت ترین شرایط هم، جبهه حق و توحید عقب نخواهد نشست و با استقامت و اتکال به وعده‌های الهی، در موضع قدرت خود ثابت قدم خواهد ایستاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این بیانیه‌ آمده‌است: جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیر نظامیان در بیروت و منطقه ضاحیه بار دیگر اوج سفاکی و فساد این غده سرطانی را آشکار کرد.

مردم آزاده جهان مات و مبهوت این همه رذالت و قساوت هستند و سکوت تنها عملی است که از مدعیان حقوق بشر و انسانیت دیده می‌شود. در مقابل اما شیطان بزرگ آمریکا هر روز بر حمایت خود از این جنایت‌ها می‌افزاید و با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی بر آتش فتنه صهیون می‌دمد.

تاریخ در صفحات خود بارها جنایت جانیان و خونریزی سفاکان را ثبت کرده است، اما در مقابل خونخواری رژیم کودک کش اسرائیل، قلم نیز اشک بار است و توان ثبت این همه سیاهی را ندارد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن حملات تروریستی رژیم اشغالگر قدس در بمباران مناطق مسکونی با بمب‌های سنگین سنگر شکن، این حوادث خونین را به همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان، تسلیت عرض می‌کند و اعلام می‌دارد، در سخت ترین شرایط هم، جبهه حق و توحید عقب نخواهد نشست و با استقامت و اتکال به وعده‌های الهی، در موضع قدرت خود ثابت قدم خواهد ایستاد. «فَاصبِر إِنَّ وَعدَ اللَّهِ حَقٌّ و لا یَستَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یوقِنونَ».

پیروزی مؤمنین، وعده تردید ناپذیر الهی است و با استمرار مبارزه و تحمل سختی‌ها به دست می‌آید. ما و همه جبهه مقاومت هیچگاه از طبیعت وحشیگری مستکبران دچار ترس و تعجب نخواهیم شد و در مقام «وَ مَن یَتَوَکَّلۡ عَلَی ٱللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُۥٓ» در آرامش و اطمینان قلبی به سر می‌بریم. لازم است امت اسلامی بیش از پیش در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین، در میدان مجاهدت حضور داشته باشند و از هیچ کمکی در حمایت از جبهه مقاومت کوتاهی نکنند.

سقوط اسرائیل غاصب حتمی است و استکبار و تمام شیاطین حامی آن، به زودی در قعر آتش خشم الهی خواهند سوخت. مجاهدان راه اسلام به فرمان الهی «وَلا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ أَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ» باور دارند و این باور یعنی قدرتی شکست ناپذیر.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما