شناسهٔ خبر: 68880536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

احمدی تشریح کرد

چرا عده‌ای به دنبال حاشیه‌سازی از سفر رئیس‌جمهور به نیویورک هستند؟

خبرگزاری ایسنا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با عزتمندانه خواندن مواضع رئیس جمهور در نیویورک گفت: صحبت‌های رئیس جمهور به جز چند مورد که حواشی درست کرد، خوب بود منتها انتظار می‌رود که رئیس جمهور در بیان کلمات و بکارگیری واژه‌ها دقت لازم را داشته باشد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام وحید احمدی در واکنش به حاشیه‌سازی‌ها نسبت به سفر رئیس جمهور در نیویورک اظهار کرد: مجموعا اهدافی پیش از چنین سفرهایی در نظر گرفته می‌شود و براساس این اهداف برنامه ریزی صورت می‌گیرد. در این بین مخالفان به دنبال حاشیه‌سازی هستند تا اهداف کشور محقق نشده و یا نادیده گرفته شوند.

وی ادامه داد: مواضع رئیس جمهور در نیویورک به غیر از برخی از موارد عزتمندانه بود آن بخش از مواضع رئیس جمهور درباره رژیم صهیونیستی که بیان داشت رژیم صهیونیستی سلاح‌ها را زمین بگذارد تا ما هم سلاح را زمین بگذاریم، درست نیست چون موجودیت رژیم صهیونیستی به جنایت است و آنها از ابتدا از سلاح‌هایشان برای کشتار مسلمانان استفاده کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طی ۲۰۰ سال گذشته جمهوری اسلامی تجاوزی به کشوری نداشته و تنها از جبهه‌های آزادی‌بخش در قالب سیاسی و نه مسلحانه دفاع کرده و یا این‌که از خودش دفاع کرده است.

احمدی در عین حال اظهار کرد: نباید توقع داشته باشیم که روی حاشیه‌ها کار نکنند چون دشمن روی حاشیه‌ها کار کرده و آن را پررنگ می‌کند در داخل کشور هم ممکن است برخی افراد و مجموعه‌ها که با دیدگاه‌های رئیس جمهور موافق نیستند، روی این موضوعات تمرکز داشته باشد؛ مهم آن است که گوینده یعنی رئیس جمهور در بیان کلمات و بکارگیری واژه‌ها دقت لازم را داشته باشد.

نظر شما