شناسهٔ خبر: 68880500 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رژیم صهیونیستی چون توان شکست مقاومت را ندارد مرتکب جنایت علیه غیرنظامیان می‌شود

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: رژیم صهیونیستی چون توان شکست مقاومت در غزه، کرانه باختری و لبنان را ندارد مرتکب جنایت های دردناک علیه غیرنظامیان می شود.

صاحب‌خبر -

حسین مداح گفت: در دوران دفاع مقدس هم صدام و حامیانش زمانی که دیدند دیگر نمی توانند پیروز میدان باشند دست به هر جنایتی زدند.

وی ادامه داد: مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری، نبرد کنونی در غزه همانند دوران دفاع مقدس، نبرد جبهه حق طلبان با شیاطین و نیروهای اهریمن است که به دنبال اثبات حقانیت خود به جهانیان هستند از این رو این قیاس به درستی انجام گرفت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بعد از فتح خرمشهر معادلات جنگ تحمیلی به نفع ملت ما تغییر یافت از این رو آمریکا و شوروی سابق با همه امکانات نظامی خود برای نجات رژیم صدام متحد و وارد عمل شدند و رزمندگان دفاع مقدس، ضعف و زبونی قدرت‌های بزرگ و شیاطین دوران‌ را اثبات کردند و راه روشن پیروزی را بر روی همه مبارزان اقصی نقاط عالم هموار ساختند.

مداح با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تحولات اخیر منطقه خاورمیانه درباره پیوند ناگسستنی انقلاب اسلامی ایران با جنبش انقلابی فلسطین گفت: سرنوشت ملت فلسطین با مردم ما گره خورده است‌ و اگر قدرت‌های شیطانی نیات پلید خود را در مورد مساله فلسطین عملی کنند در قدم بعدی با شیوه های جدیدی علیه ما وارد صحنه خواهند شد.

وی با اشاره به این سخن رهبری که فرمودند مقاومت فلسطین و لبنان در نهایت در جنگ کنونی پیروز خواهند شد افزود: در دوران دفاع مقدس نیز با توجه به امکانات اندک، بسیاری بر این باور بودند که ایران، بازنده این نبرد خواهد بود اما در نهایت جمهوری اسلامی ایران با اتکای به قدرت و نیروی معنوی جوانان، پیروز این جنگ تحمیلی شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته با هزاران نفر از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت دیدار کردند.

نظر شما