شناسهٔ خبر: 68868493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی

همزمان با سراسر کشور، امروز راهپیمایی خشم و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان پس از اقامه نماز جمعه در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی خشم و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان پس از اقامه نماز جمعه در مشهد برگزار شد.

در این برنامه، نمازگزاران و راهپیمایان مشهدی همراه با سایر مردم در شهرستان‌های خراسان رضوی، پس از اقامه نماز جمعه از باب الجواد حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا را راهپیمایی کردند و در این راهپیمایی که با حضور پرشور زنان و مردان نمازگزار برگزار شد، راهپیمایان با در دست داشتن پرچم‌های حزب الله لبنان، فلسطین و ایران و پلاکادرهایی از عکس‌های شهیدان راه قدس، سیدحسن نصرالله و رهبر انقلاب، شعار «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر صهیونیست» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و ضمن محکومیت خشونت و کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه، حمایت خود را از جبهه مقاومت و ملت لبنان اعلام کردند.

چهارشنبه هفته گذشته نیز حوزویان خراسان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همدردی با مردم لبنان در مدرسه علمیه نواب مشهد اعتراض خود را به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی ابراز کردند و این دومین حرکت اعتراضی در شهر مشهد به حرکات خشونت‌بار رژیم صهیونیستی به‌ویژه جنایات چند روز اخیر در لبنان است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون نزدیک یک سال می‌گذرد و در این مدت رژیم غاصب صهیونیستی با انجام جنایاتی بی‌شرمانه تاکنون ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر را در نوار غزه به شهادت رسانده که بیشتر این افراد نیز زنان و کودکان بوده‌اند، در این مدت همچنین ۹۶ هزار و ۶ نفر در این حملات مجروح شده‌اند.

لبنان نیز که از سال گذشته درگیر نبرد با رژیم صهیونیستی در قسمت شمال سرزمین‌های اشتغالی فلسطینی بوده، اما چند روزی است با انجام عملیات تروریستی این رژیم منحوس در انفجار پیجرها و بعد سایر وسایل الکترونیکی، سطح نبرد با لبنان را به درگیری مستقیم کشانده است، شاهد به خاک و خون کشیده شدن غیرنظامیان توسط رژیم منحوس صهیونیستی در لبنان هستیم. بر این اساس طبق اعلام وزارت بهداشت لبنان تا کنون آمار قربانیان تجاوزات ارتش صهیونیستی به لبنان از ۷۰۰ شهید و دو هزار و ۶۰۰ زخمی عبور کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما