شناسهٔ خبر: 6886783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال قهرمانی آسیا؛

آبی پوشان در سالن 12 هزار نفری

تهران - ایرنا - تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران در سالن 12 هزار نفری آزادی آمدند و از نزدیک دیدار دو تیم قطر و ژاپن را تماشا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت 13 امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.
در سومین دیدار این مرحله دو تیم ملی والیبال قطر و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند که برنده این مسابقه به دیدار نهایی راه خواهد یافت.
امروز جمعه و از ساعت 19 و 30 دقیقه تیم فوتبال استقلال تهران نیز در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران میزبان شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملوان خواهد بود.
گروهی از هواداران تیم استقلال قبل از ورود به ورزشگاه 100 هزار نفری به سالن 12 هزار نفری آمدند و از نزدیک رقابت دو تیم قطر و ژاپن را تماشا کردند. این گروه بعد از نیم ساعت حضور در سالن به ورزشگاه 100 هزار نفری رفتند.
تکان دادن پرچم استقلال، گرفتن عکس های سلفی و تشویق تیم فوتبال استقلال تهران در سالن والیبال از جمله کارهای آبی پوشان در مدت حضور در سالن 12 هزار نفری بود.
ست نخست دیدار قطر و ژاپن نیز 25 بر 22 به سود شاگردان سیچلو سرمربی تیم قطر به پایان رسید.
رییس و دبیرکل فدراسیون والیبال، دستیاران اسلوبوان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال و تعدادی از اعضای سفارت ژاپن در تهران به همراه خانواده از جمله تماشاگران این مسابقه هستند.
بعد از این مسابقه، تیم ملی ب والیبال ایران و چین به مصاف یکدیگر می روند تا آخرین مسابقه مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی آسیا به پایان رسد.
ورزشی(2)××1379

نظر شما